DEATH
نوشته شده توسط : مرگ

چگونگی تشکیل گروه DEATH

در سال 1983 در فلوریدا گروه مانتاس MANTAS به ابتکار چاک شولدینر پانزده ساله متولد شد. گروه شامل سه پسر مدرسه ای نوجوان بود : کام لی (درامز/آواز)، ریک رز(گیتار) و بالاخره چاک شولدینر (گیتار). همان زمان در سان فرانسیسکو چهار نوجوان دبیرستانی دیگر گروه Possessed را تشکیل دادند. به همراه Venom و گروه سوئیسی Hell Hammer (که بعداً به Celtic Frost تغییر نام دادند) این چهار گروه پیشتازان سنگین ترین و سریع ترین نوع موسیقی هستند که تا کنون نواخته شده است. مدتی بعد از اولین کار نمونه ای، گروه Mantas به Death تغییر نام داد.

تا سال 1984 Possessed و Celtic Frost و چند گروه دیگر تنها کارهای نمونه ای ضبط و پخش کردند و دث متال به صورت زیرزمینی رشد چشم گیری کرد. با این حال در آغاز، سبک دث متال در جلب مخاطب گسترده و ترغیب شرکتهای ضبط و پخش برای بستن قرارداد توفیق چندانی نداشت. چنانکه خود چاک شولدینر نیز عنوان کرده موزیسین ها و خود موسیقی ضعیفتر از حدی بودند که جدی گرفته شوند و تا چند سال دث بدون قرارداد ماند.

در سال 1984 Possessed آلبوم اول خود هفت کلیسا Seven Churches را از طریق شرکت کامبت منتشر کرد. این آلبوم که به راستی اولین اثر در نوع خود بود بر گروه های بسیاری تأثیر گذاشت . با گیتاری سریع و متخاصم و همراهی صدایی خشم آلود، این آلبوم آفرینشی خام از گونه ای جدید در موسیقی متال بود، مقدمه ای بود بر آن چیزی که بعدها توسط چاک شولدینر در آلبوم کشتار تمام عیارGore   Scream Bloody به منتهای تکامل خود رسید و قابلیت این را پیدا کرد تا به صورت سبکی مجزا به نام دث متال طبقه بندی شود. سالها بعد شولدینر در مصاحبه ای از آلبوم هفت کلیسا به عنوان تأثیر گذار عمه بر آلبوم اول گروه دث نام برد.

در اکتبر سال 1984 گروه سه نفره دث کار نمونه ای دیگر به نام حکمرانی در وحشت Reign Of Terror منتشر کردند که در این زمان آواز گروه را خود چاک شولدینر می خواند. کار نمونه ای دیگری که در مارچ 1985 منتشر کردنند مرگ دوزخی Infernal Death نام داشت. در همان سال گروه Possessed با دومین آلبوم خود به صحنه برگشت و گروه برزیلی Sepultura اولین آلبوم کوچک خود را به نام تخریب حیوانی Beastial Devastation را بیرون داد. دث متال به راستی شروع به رشد کرده بود با این حال دث هنوز هم با هیچ شرکتی قرارداد نداشت.

پس از اینکه چاک شولدینر از فلوریدا به سان فرانسیسکو در کالیفرنیا رفت دث چند کار نمونه ای دیگر ضبط کرد. او می خواست تمام گروه را با خود به کالیفرنیا ببرد ولی دو عضو دیگر ترجیح دادند در فلوریدا بمانند. کام لی و ریک رز همراه با تری باتلر و بیل اندروز بعدها گروه Massacre را تشکیل دادند. در همین حال چاک شولدینر اعضای جدیدی برای دث پیدا کرد : کریس ریفرت (درامز) و جان هند (گیتار ریتم) و خود چاک شولدینر (گیتار/آواز). گروه یک نوازنده گیتار بیس کم داشت که در جلسات تمران این جای خالی را استیو دی جورجیو ( از گروه Sadus که بعدها در یکی از آلبومهای دث هم حضور پیدا کرد) پر می کرد. با این حال برای آلبوم اول خود چاک شولدینر گیتار بیس نواخت. دث در سال 1986 هم چند کار نمونه ای ضبط کرد. آخرین آنها که قطع عضو Mutilation نام داشت باعث شد که سرانجام دث با شرکت کامبت قرارداد ببندد.

 





:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: