Human
نوشته شده توسط : مرگ

 

 

Human

در همین زمان چاک شولدینر یکی از ناخوشایند ترین لحظات زندگی خود را تجربه کرد. در شب پرواز به اروپا برای اجرای تور گروه، چاک به خاطر اختلاف پیش آمده با دیگر اعضای گروه از رفتن منصرف شد. دیگر اعضای گروه تصمیم به جدایی از دث گرفتند تا به همراه ریک رز در گروه اصلی شان Massacre کار کنند. جیمز مورفی هم به Obituary پیوست تا همراه آنها دومین آلبوم این گروه را که موجب مرگ Cause Of Death نام داشت ضبط کنند. چاک شولدینر تنها ماند. ولی بار دیگر پایداری چاک شولدینر درخشید و او تصمیم گرفت راهی را که شروع کرده بود ادامه دهد.

او توانست چند تن از اعضای گروه Cynic و سادوس را متقاعد کند که با او روی آلبوم جدید دث کار کنند. ترکیب گروه جدید عبارت بود از شون رینهاردت (درامز)، پل مسویدل (گیتار)، استیو دی جورجیو(گیتار بیس) و البته خود چاک شولدینر . ولی این به آن معنا نبود که ترکیب اعضای گروه در آینده هم همین خواهد ماند. آنها هم تنها در یک آلبوم با او کار کردند. پل و شون قادر بودند تا در ساختن آهنگ ها با دادن ایده به چاک کمک کنند چیزی که در آلبوم های قبلی دث وجود نداشت. در همین حین قرارداد شرکت کامبت با شرکت رلایتیویتی منقضی شد و از آن به بعد دث با این شرکت قرارداد داشت.

در سال 1991 شاهد انتشار چهارمین آلبوم گروه دث بودیم که انسان Human نام گرفت. این وحشیانه ترین موسیقی است که تا کنون گروه دث تولید کرده و با ریف های سنگین، سریع و پیچیده متمایز می شود. صدای گیتار غنی تر، سنگین تر و بسیار مستحکم تر و گیرانه تر از گذشته که توسط گیتار بیسی قدرتمند و درامی سریع و پیچیده همراه می شود. تمام اینها انسان را به آلبومی بسیار متخاصم تبدیل می کند. خیلی زود منتقدان عنوان کردند که دث تعریف دقیق نواختن تکنیکی گیتار است. قطعه آغازین آهنگ کمبود ادراک Lack Of Comprehension و اولین آهنگ بی کلام دث یعنی دریای کیهانی Cosmic Sea هر دو نشانگر این امر بودند که گروه در حال رشد و پیشرفت است.

آهنگ کمبود ادراک از خودخاهی انسان می گوید.

Lies

Right before you're very eyes

A reflection of the mistakes

To the end you will deny your part in the demise of a lie

دروغ ها

که درست در برابر چشمانتان قرار دارد

بازتاب اشتباهات است

تا انتها از پذیرفتن نقشتان در مرگ یک زندگی سرباز خواهید زد

 

اجتماع نیرنگ باز انسانی که در ان مردم بیشتر از سویافراد مورد اعتماد مورد خیانت قرار می گیرند، در زندگی نهانی Secret Life به تصویر کشیده می شود.

Vulnerable through trust

Life is twisted maze of obstacles

Presented by people with a secret face

آسیب پذیر بر اثر اعتماد

زندگی همچون هزار تویی از موانع است

که توسط مردمانی با چهره های مخفی رخ می نمایاند

 

سیاره متروک Vacant Planet پیشگویانه شرح می دهد که چگونه حرص و طمع نوع بشر برای قدرت، چیرگی و تسلط او را به تخریب وجود خود سوق می دهد.

Limiting our passages of though

Are they example of regression

A life form's abusive progression

محدودگر گذرگاه های اندیشه

آیا اینها نمونه های سیری قهقرایی نیستند

پیشرفت نا بهنجار یک گونه حیات

 

درک رویاها See Through Dreams روایتگر درد و رنج آنهاست که از امتیازات طبقاتی کمتری بهره مندند و از ما می خواهند تا قدر آنچه را که داریم بدانیم.

Close your eyes and imagine to be without

What take granted every time we open our eyes

چشمانتان را ببندید و خود را عاری تصور کنید

از آنچه که بدیهی می پنداریم هر گاه که چشم می گشایی





:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: